17 juli - Page (Antelope Canyon)

17 juli 2017 - Antelope Canyon, Arizona, Verenigde Staten

Aangezien Bryce een cowboy dorpje is, zijn wij gisteravond nog naar een cowboy show geweest. In een saloon kregen wij ons eten, en daarnaast een optreden van western liedjes. Dion vond het op een gegeven moment ook wel leuk om : pak je lasso maar, te gaan zingen en uit te beelden. Hij zong helaas net niet hard genoeg zodat hij dit ook op het podium mocht doen. Die ene gitaar man, kon wel heel snel op zijn gitaar tokkelen, waarbij heel zijn lichaam inclusief zijn hoofd mee aan het schudden was. Wij moesten hier constant  om lachen.

Vanochtend vroeg zijn wij weer vertrokken naar de volgende bestemming. Onderweg naar Page, kwamen wij langs de Glen Canyon Dam. Dit is een hele grote dam bij Lake Powell. Wat een hoogte zeg. Mooi en indrukwekkend om te zien.

Inmiddels zijn wij het fastfood eten al een beetje zat. De kinderen toch maar overtuigd dat ze bij de subway ook lekker eten hebben. Dion is in ieder geval helemaal om en vindt de subway broodjes heerlijk. Vooral de pittige broodjes waarvan zijn tong nog een tijdje nabrandt.

Daarna in de supermarkt weer de nodige inkopen gedaan. Sylvana en Brian geven toch nog de voorkeur aan donuts, dus oké zij dan maar donuts. Brian zag nog wel hele lekkere taarten. Volgens mij zitten ze vol met kleurstoffen, dit kan gewoon niet meer gezond zijn in die felle kleuren (zie foto's).

Aangezien wij morgenochtend pas een excursie hebben in Antelope Cayon, hebben wij vanmiddag lekker rustig aan gedaan en bij het zwembad gezeten. Ondanks de zonnebrand en het ene uurtje in de zon (de rest in de schaduw en in de airco gezeten), toch nog verbranden (ik in ieder geval wel, de rest gelukkig niet). Na ons drukke schema van afgelopen week, was dit relax middagje ook wel weer eens lekker.

1. Yvonne:
    18 juli 2017
    Inderdaad aardig wat kleurstoffen in de taarten maar zien er wel leuk uit. Een middagje lekker rustig aan doen is ook wel fijn. Jullie zien heel veel mooie dingen, de natuur is prachtig. Blijf maar lekker genieten kijk weer uit naar het volgende verslag
  2. Caro:
    18 juli 2017
    Mmmmm ziet er lekker uit zeg jeetje maarre je vullingen springen er denk ik spontaan uit whaha have fun lieverds xxxxx
  3. Cora van Buijtene:
    18 juli 2017
    Wauw die taarten, krijg er zo maar zin in! Zo te zien en te lezen hebben jullie genoeg te zien, en te beleven!
    Geniet er lekker van!
    Groetjes van ons en natuurlijk ook van Oma