27 juli - Santa Cruz

27 juli 2017 - Santa Cruz, California, Verenigde Staten

Leon heeft afgelopen week contact gehad met Sander Veenman (= jeugdvriend van hem) die in Californië woont. Het leek ze leuk om elkaar weer eens op te zoeken, want ze hebben elkaar al 17 jaar niet gezien. Sander woont nu in de omgeving van Santa Cruz. Aangezien het een aardig stukje rijden is, vertrekken wij weer vroeg. De planning was om de kustroute (1) te nemen naar Pismo Beach, waar een hotelovernachting gepland stond. Nu besluiten wij de snelle route te nemen (5) om zo sneller bij Santa Cruz te komen. Rond een uur of 2 zijn wij er dan. Het is leuk om Sander weer te zien. Hij neemt ons mee naar de boulevard van Santa Cruz waar wij zeehonden kunnen spotten, die liggen daar gewoon. Op de boulevard is een kermis waar wij ook nog een tijdje rondkijken. Sylvana, Dion en Brian doen op een gegeven moment een spelletje waarmee ze een ballon moeten laten knappen, hier doen trouwens ook nog andere mensen aan mee. Brian doet dit zo goed, dat hij als eerste zijn ballon laat knappen en dus de eerste prijs wint. Hij wint hiermee een hondenknuffel, en dat als kleinste en jongste deelnemer.

Sander maakt bij hem thuis nog hamburgers en echte Amerikaanse ribs die heerlijk smaken. Aangezien het geboekte hotel weer 3 uur rijden is, besluiten wij bij Sander te overnachten.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Yvonne:
    28 juli 2017
    Dat is leuk dat Leon zijn vriend weer heeft gezien en dat jullie daar een hele leuke dag hebben gehad. Brian wat een kanjer ben jij en leuk dat jij de winnaar was Nog een paar dagen dus nog lekker genieten
  2. Opa cor:
    28 juli 2017
    leuk jullie stemmen over de telefoon te horen het is drie weken voor het laats.geinig de dolfijnen zo flak bei .leuk de kermis en een prijs te s te winnen nog fijne dagen groedjes opa.
  3. Tante maartje:
    29 juli 2017
    Wat Fantastisch die zeeleeuwen zo dichtbij
    en dat Leon zijn vriend heeft opgezocht leuk .
    groetjes