10 juli 2017 - Yosemite

11 juli 2017 - Mariposa, California, Verenigde Staten

Na een redelijke nacht (wel een paar keer wakker geworden door de jetlag maar gelukkig toch weer in slaap gevallen) gingen wij vanochtend vroeg na ons donut ontbijt op pad. Onderweg naar Yosemite kwamen wij wel heel dicht bij Patterson langs waar familie woont dus op de gok zijn wij langs gereden. Derrick was thuis en ontving ons zeer enthousiast. Ruth en de kinderen waren er jammergenoeg niet. Aangezien wij aan het eind van onze trip al een bezoek hebben gepland, hopen wij dan wel iedereen te zien. De jongens zagen het zwembad daar en konden het niet laten om daar even in te plonzen.
Hierna gingen wij echt op weg naar Yosemite. De temperatuur liep al aardig op en wij zijn dan ook blij dat de auto een goed werkende auto heeft. Wat is Yosemite mooi met die watervallen, bomen en stroom versnellingen. Helaas was het heel druk waardoor wij niet overal heel dicht bij konden komen, maar wij hebben wel een goede indruk gekregen.
Hierna was het tijd om nog even te zwemmen in het zwembad bij het hotel. Heerlijk even afkoelen en ontspannen na deze dag.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Oude ome govert:
    11 juli 2017
    Ziet er mooi uit. Leuk dat er nog iemand thuis was. Een goed begin voor later in de vakantie.
  2. Opa cor:
    11 juli 2017
    Mooi die bergen opde achtergrond ende watervallen leuk zwembad voor de jongens lekker uit leven
  3. Miranda:
    11 juli 2017
    Mooi en inderdaad fijn dat er iemand was zodat de jongens ff konden afkoelen!! Had je wel stroopwafels mee?
  4. Tante maartje:
    11 juli 2017
    Wat een mooie foto,s en een fantastisch zwembad
    heerlijk.nu verder genieten groetjes