Reisdag 9 juli 2017

10 juli 2017 - San Leandro, California, Verenigde Staten

Vandaag begon onze reis dan echt. Om 5.30 vertrokken wij vanaf huis omdat ze grote drukte hadden voorspeld op Schiphol. Nou, druk was het wel maar gelukkig niet bij het gedeelte waar wij moesten zijn. Wij konden direct doorlopen.
Nadat wij alle koffers hadden ingecheckt en op het vliegtuig zaten te wachten, deed Sylvana haar handbagage open. Daar kwam iets uit wat je werkelijk nodig hebt in je handbagage : een verlengsnoer
Iedere keer als wij haar handbagage zagen, begonnen wij weer keihard te lachen.
Onze vlucht naar Zürich ging volgens schema.
Ook de vlucht naar San Francisco ging volgens schema. Het was een eind maar gelukkig hebben we allemaal wel even kunnen slapen. De kids hebben zich uitstekend gedragen!
Helaas werkte de douane niet mee. Daar hebben wij lange tijd moeten wachten.
Hierna naar de Walmart waar wij even de nodige dingen konden shoppen en de eerste keer Mac gegeten. Inmiddels is het hier 21.00 uur in de avond en in Nederland 6 uur in de ochtend. Dus wij zijn al 24 uur onderweg. Zo op zoek naar ons hotel en eindelijk slapen

1. Familie op den Kelder:
    10 juli 2017
    Welkom in onze tijdzone .
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! En een verlengsnoer kan best handig zijn . Veel plezier!!
  2. Papa mama:
    10 juli 2017
    volgens papa handig om de tablets op te laden
  3. Opa cor:
    10 juli 2017
    Slim van sylvana om een verlengsnoer mee te smokkelen en veel plezier in grote Amerika groetjes opa