15 juli - Zion National Park

15 juli 2017 - Zion National Park, Utah, Verenigde Staten

Gisteravond nog even op de strip in Las Vegas gelopen. Wat een mensen lopen daar zeg. Verschrikkelijk druk, en de 1 nog gekker dan de ander. Zo kwamen wij Michael Jackson tegen, vrouwen die alleen een gebodypainte bikini aanhadden, een zwerver die geen geld nodig had maar alleen weed en ga zo maar door. Echt te gek voor woorden. Daarnaast viel ons op dat er in Amerika een nieuwe modetrend is: hoge sportsokken aan onder een korte broek, en zelfs badslippers met hoge sportsokken! Wij vinden het er niet uitzien, maar het zal hier wel zo horen.

Wij kwamen gisteravond ook nog een M&M store tegen, die wel 4 verdiepingen vol stond met M&M artikelen. Ik wist niet dat je zo veel M&M spullen had. Gewoon een wand van een meter of 10 breed, met allemaal verschillende soorten M&M, gesorteerd op kleur en soort.

Ook zijn wij nog in Parijs bij de Eiffeltoren geweest. Al met al heeft Las Vegas heel veel indruk op ons achtergelaten.

Vandaag zijn wij verder gereden naar Zion National Park. Ook heel mooi om te zien. De grote rotswanden in verschillende kleuren zien er zeer mooi uit.  Op een gegeven moment kwamen wij bij een tunnel van ruim 1 mile aan die dwars door de berg heen ging, waar geen verlichting was, alleen de koplampen van je eigen auto gaven wat licht. Er waren een paar openingen in de berg gemaakt, zodat je kon zien dat je werkelijk door de berg heen reed, en wat een beetje licht doorliet.

Het is eigenlijk lastig te omschrijven wat je allemaal ziet in Zion, Zie hiervoor de foto's om een indruk te krijgen.

1. Yvonne:
    16 juli 2017
    Wat mooi de bergen met zoveel kleuren wel byzonder. Wel een super vakantie voor jullie, blijf genieten
  2. Cora van Buijtene:
    16 juli 2017
    Zo te lezen hebben jullie genoeg te doen en te zien, ziet er schitterend uit! En wat een leuke reislog, zo kunnen we allemaal meegenieten! Zal morgen aan Oma laten zien wat jullie meemaken! Blijf lekker genieten en nog heel veel plezier!

Groetjes
    John&Cora
  3. Andrea:
    16 juli 2017
    Toffe foto's! En leuk om jullie verhalen te lezen :-) Enjoy!!