22 juli - San Diego - Seaworld

22 juli 2017 - San Diego, California, Verenigde Staten

Hoewel wij nog wel een aantal uur bij ons luxe hotel en zwembad wilden blijven, wilden de kinderen heel graag naar Seaworld. Dus tja, spullen inpakken en op weg naar Seaworld, want meeste stemmen gelden ;-)

We hebben echt een lange dag doorgebracht in Seaworld en geprobeerd zo veel mogelijk te doen. Als eerste begonnen wij bij de dolfijnen show, want dit moet je gewoon gezien hebben. De show was geweldig. Wij hebben dan ook enorm genoten. Na de show liepen wij nog even langs het bassin waar de dolfijnen in zwommen, op dat moment zwom er net een dolfijn langs, die wat water uit zijn spuitgat spoot, midden in mijn gezicht (Cynthia) - en bedankt, zo stonk ik gelijk naar vis.

Even later kwamen wij bij de Manta achtbaan. Dat er enorm dikke mensen liepen, dat wisten wij al, maar wat wij bij die achtbaan meemaakten. Op een gegeven was er een heel dik stel die ook wel in de achtbaan wilden. Maar door hun dikte, ging de beugel van de achtbaan niet dicht. Op een gegeven moment stapte die man uit, en ging met zijn volle gewicht op de beugel van zijn vrouw zitten, zodat deze wel dicht zou gaan. Dit lukte ook, maar werkelijk aan alle kanten kwam het lichaam van die vrouw tussen de beugel door - het zag er werkelijk niet uit. Die man had niemand die de beugel dicht kreeg, dus hij mocht niet mee.

Hierna na de orka show. De jongens wilden wel in de splash zone zitten, want zo nat word je toch niet. Sylvana en ik besloten buiten de splash zone te gaan zitten. De show was leuk en ja hoor, de orka's hebben de jongens helemaal nat gemaakt. En niet 1 keer, maar meerdere malen. Ze wisten gelijk dat de orka's in zout water zwommen.

Nadat wij (Sylvana en ik) waren uitgelachen, gingen wij verder naar een soort piranha (net als in de Efteling). Maar deze ging natuurlijk harder, wilder en je werd veel natter. Werkelijk drijfnat kwamen wij hieruit. Het bleek dat je waterstralen kunt laten spuiten op bootjes die voorbij komen. Dit kost wel wat, maar er stond volgens mij iemand zijn hele maandsalaris er doorheen te gooien om iedereen maar zo nat mogelijk te krijgen. En wat had hij een lol...... wij uiteindelijk wat minder.........

Verder hebben wij nog roggen gezien (en geaaid), pinguins, zeeleeuwen etc. Het was een lange, gezellige en vermoeide dag, maar wel geweldig.

1. Andrea:
    23 juli 2017
    Leuke foto van jullie samen!
  2. Opa cor:
    23 juli 2017
    Seawold hebben we in Florida gezien en dat de mensen lekker nat worden.
    Net als de jongens de piranda word ook nat .
    Mooije foto,s opa
  3. Tante maartje:
    23 juli 2017
    Hoi Schitterende foto,s maar ik mis een ding de pinguïns
    jullie schreven er wel over.
    groetjes.
  4. Cynthia:
    24 juli 2017
    Sorry, tante Maart, het internet is niet zo goed bij deze locatie. Het uploaden van foto's duurt even, en je wordt regelmatig van het internet af gegooid, waardoor je opnieuw moet beginnen. Inmiddels hebben wij meer dan 1500 foto's gemaakt (en een 2de sd kaart moeten aanschaffen) en ik kan ze niet allemaal plaatsen. Maar bij het volgende verslag zal ik alsnog een pinguin foto plaatsen.