23 juli - San Diego

23 juli 2017 - San Diego, California, Verenigde Staten

Na de drukke dag gisteren in Seaworld, waren de kids er vandaag een beetje klaar mee. Ze hadden geen zin om dingen te ondernemen. Ook prima, dus dan maar het zwembad in, waar ze zich ook heerlijk vermaakten. Iemand had waarschijnlijk een fles doucheschuim in het bubbelbad gedaan, want zodra het bubbelbad aanging, zat het vol met sop.

Terwijl de jongens in het zwembad lagen, had ik tijd om weer wat kleding te wassen, want het is toch wel rot als Brian bij het ontbijt in het hotel komt binnenlopen en zegt: mama, ik heb nu zelfs ook geen sokken meer om aan te doen! En natuurlijk zaten hier Nederlanders die begonnen te lachen. Tegen de middag begon het toch weer te kriebelen bij ze, en wilden ze weer weg. Dus daar gingen we weer. Er is nog genoeg te ontdekken in San Diego, dus dat is geen probleem.

Onderweg even een hele ongezonde lunch gehaald, een doos donuts (zie foto). Aangezien wij hier regelmatig ongezond eten, kon dit er ook nog wel bij. Straks in Nederland gaan wij weer normaal doen, en hoeven wij denk ik voorlopig geen junk food meer ;-)

We gingen op weg naar Coronado Island. Dit is een schiereiland in het zuiden van San Diego. Dit schiereiland is verbonden met een ruim 3 kilometer lange (en zeer hoge) brug met het vaste land; de Coronado brug. Werkelijk hoog om daar overheen te rijden, maar ook mooi om daar vandaan over San Diego uit te kijken. Op Coronado Island aangekomen, zagen wij al snel dat de wat rijkere mensen daar wonen. Prachtige grote huizen, waarvan sommigen direct aan het strand staan. Natuurlijk zijn wij ook even bij het strand gestopt. De jongens vermaakten zich uitstekend in de golven van de zee. Grote, brede en rustige stranden had je daar.

Nu even al het zand overal uit wassen en straks gaan eten. Morgen richting Los Angeles!

1. Tante maartje:
    24 juli 2017
    Leuk dankjewel voor de pinguïns.
    Nog een weekje genieten? ja toch.
    Groetjes t.Maartje
  2. Familie op den Kelder:
    24 juli 2017
    Klinkt/leest goed allemaal! Mooie reis hoor. Geniet er nog van.
    Groeten vanaf Vancouver Island
  3. Cora van Buijtene:
    Hoi allemaal!
    Mooi verhaal dat van die sokken, geweldig!
    Zo te lezen hebben jullie geen tijd om je te vervelen, ziet er prachtig uit!
    Geniet er maar van!
    Groetjes van ons en van Oma.