25 juli - Los Angeles - Universal Studios

25 juli 2017 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Universal Studios stond vandaag op het programma. We begonnen daar met de studiotour. Je werd langs opname sets en studios geleid. Zeer verbazingwekkend om te zien hoe sommige straten eigenlijk alleen maar uit een houten schot bestaan, zonder dat er wat achter staat. De filmwereld belazert je dus constant. Ze lieten ook allerlei effecten zien zoals regen en onweer maken, overstromingen etc. We kregen een 3d ervaring met Kingkong en Fast & Furious. Zo mooi gemaakt, het lijkt wel of je zelf in de film zit.

Om één voor één alle attracties te beschrijven is niet te doen. Wel kan ik melden dat wij hebben genoten van de Simpsons, Harry Potter, de Minions, de mummy, Jurassic Park, verschrikkelijke ikke, Waterworld en ook de Walking Dead. Helaas was het bij veel attracties niet mogelijk (of mocht je geen) foto's maken. Er zijn er dus helaas niet veel gemaakt.

Na een lange en vermoeiende dag zijn wij net weer in het hotel aangekomen. Ik denk dan ook dat wij lekker zullen slapen na zo'n vermoeiende dag.

1. Oude ome govert:
    26 juli 2017
    Toch wel leuke foto's maar.... kan Brian niet lachen zodat je zijn tanden kan zien.
  2. Opa cor:
    26 juli 2017
    Leuk die studio,s en de films van ikke.voor al die leuke foto,s
    Vooral die museum staan net hecht.
    Ik mis jullie opa
  3. Caro:
    30 juli 2017
    Superleuke fotoos net echt zeg