24 juli - Los Angeles - Hollywood

24 juli 2017 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vanochtend weer op tijd vertrokken uit San Diego. Dit keer naar Los Angeles. Wij hebben een LA Go card genomen, waardoor wij meerdere dingen kunnen ondernemen in LA. Als eerste rijden wij naar Hollywood. Daar doen wij een 'behind the scenes tour'. Hier horen en zien wij al vele ins en outs van Hollywood. Wij lopen over Hollywood boulevard, dus zien ook de walk of fame.

Aangezien Brian na deze wandeltocht door Hollywood wel een beetje moe was geworden, zijn wij daarna in de bus gestapt voor de Hollywood seeing the houses of stars. Deze reed ons door Hollywood en Beverly Hills. Wat een gigantisch grote huizen (natuurlijk voorzien van eigen zwembad en tennisbaan) zie je daar. Helaas waren de meeste huizen van sterren dmv grote hekken en bomen zo goed afgeschermd dat je er niet veel van zag. Op een gegeven moment zagen wij de spelersbus van Real Madrid. Het blijkt dat die in hotel Beverly Hills zitten op dit moment. Dion vindt dit te gek, maar ziet helaas geen spelers. Ze zijn dus zo dichtbij, maar ook weer zo ver weg.

Daarna nog in een rockrestaurant gegeten, met tv's, muziek en een echte Amerikaanse sfeer. Ze hadden daar heerlijke ribs waarvan het vlees zo gaar was dat je niet eens hoefde te kluiven, heerlijk!

1. Yvonne:
    25 juli 2017
    Wat een leuke foto's bij de essen beelden. Weer een hele belevenis. Jammer dat Dion geen spelers heeft gezien. Groetjes
  2. Oude ome govert:
    25 juli 2017
    Bijzonder leuke foto's. Daar heb je een levenlang plezier van en je wilt later terug.
  3. Ada Breugem:
    26 juli 2017
    Na een aantal jaren zijn jullie weer terug. Toen samen voor jullie Honeymoon en nu met jullie kinderen. We zijn blij dat jullie genieten. Texas is een beetje te ver weg , maar het zou leuk zijn jullie te zien! Veel plezier!!